Whatever Comes...
Op 23 april, bij het opkomen van de zon, stuurde Dinand zijn eerste muziek sinds 6 jaar de wereld in. Whatever comes for me. Een track met een boodschap, een prachtig idee, een ambitieus project. Het voelt goed om hier onderdeel van te zijn.
We werken al een ruime tijd samen aan het ontwikkelen van een identiteit die past bij de boodschap. We krijgen hierin heel veel ruimte omdat we in al die jaren een band hebben opgebouwd. Whatever comes for me is de eerste single van het nieuwe project. Meer volgt later dit jaar.
Nu is het moment om meer dan alles vooral authentiek te zijn. De rest is de rest. Wat echt is overleefd.
“In deze vreemde tijden moeten we vooral terug naar dat wat authentiek is. Het echte in ons. Daarom heb ik je gebeld Dennis. We hebben jaren mogen leren, soms samen. Nu ben ik naar je gekomen om samen het beste in onszelf te vinden. Nu is het moment om meer dan alles vooral authentiek te zijn. De rest is de rest. Wat echt is overleefd.” – Dinand
En zo is t.
Eerder werkte Dinand en Das Buro al samen diverse projecten voor KANE. Waaronder artwork voor Fearless, No Surrender en Come Together.
Related projects
-
Enterprise campaign
We can announce that we just started a long-term collaboration with the world's largest car rental company: Enterprise!
-
Tot strax
De theaters mogen binnenkort eindelijk weer open! Voor Luxor bedachten we daarom de merkcampagne 'Tot Strax'.
-
Amsterdamse Poort
Om transitie van de Amsterdamse Poort te communiceren was een duidelijke stijl nodig.
-
What’s in a name
Ook de naam is een belangrijk onderdeel van een merk. Wij kunnen het weten.
-
KETEL 1 Zomercampagne
Winkels dicht, horeca dicht, clubs dicht. Toch introduceerden we met KETEL 1 een nieuwe mixdrank.
-
Designpanel beoordeelt Meervaart case
Het designpanel MarketingTribune beoordeelde deze week ons werk voor Meervaart Amsterdam.
-
Finishing Ritsons Mini MBA in Brand Management
De uitkomst van een mooi en intensief re-brandingstraject.
-
Re-brand the Mondriaan Fund
Mondriaan Fund is the financier and driving force behind the visual arts and heritage sector in the Netherlands.
-
Internal Branding project for Luxor
Internal branding. It’s the start of every well-constructed brand positioning plan.
-
Rebranding RadioCorp
RadioCorp vroeg ons te helpen met het doorontwikkelen van de visuele identiteit.
-
Operadagen Rotterdam wordt O.
Na 15 jaar verdwijnt 'Operadagen Rotterdam' en gaat het festival verder onder een nieuwe naam: O.
-
New client: Working for Rivas
Das Buro is de komende maanden verantwoordelijk voor de corona campagnes van de Rivas Zorggroep.
-
Strijbos & van Rijswijk identiteit
We gaan het het werk en de ambities van Strijbos & van Rijswijk kracht bij te zetten door hun werk, composities en projecten op een verhalende manier te tonen.
-
Spontane Buurt Bingo
Samen met onze vrienden van Big Creative organiseerden we een spectaculaire Buurt Bingo in Amsterdam!
-
Winnaar internationale Red Dot Award
Onze poster serie voor het internationale Koorbiënnale festival is bekroond met een Red Dot Award!
-
VTTI – Full of Energy
We werken aan een nieuwe merkstrategie, merkpositionering en merkidentiteit voor VTTI.