Rebranding RadioCorp
Met twee populaire zenders in twee hele specifieke klant segmenten is RadioCorp niet je doorsnee mediabedrijf. Het jonge en energieke team dat zich dubbel zo hard inzet voor jouw merk is een belangrijke concurrent voor de grote spelers. Maar wel echt ‘de andere keuze’ voor adverteerders. Dat willen ze terugzien in hun visuele identiteit.
De stijl die we ze hebben aangemeten combineert een zakelijke basis laag met een creatieve uitgesproken illustratieve kant. Verassend, energiek en een beetje out-of-the-ordinary. They will rock you. Echt iets voor ons, echt iets voor RadioCorp.
-
Enterprise campaign
We can announce that we just started a long-term collaboration with the world's largest car rental company: Enterprise!
-
Tot strax
De theaters mogen binnenkort eindelijk weer open! Voor Luxor bedachten we daarom de merkcampagne 'Tot Strax'.
-
Amsterdamse Poort
Om transitie van de Amsterdamse Poort te communiceren was een duidelijke stijl nodig.
-
What’s in a name
Ook de naam is een belangrijk onderdeel van een merk. Wij kunnen het weten.
-
Whatever Comes
Terug naar de muziek. Waar het allemaal begon. Das Buro werkt samen met Dinand aan een mooi verhaal.
-
KETEL 1 Zomercampagne
Winkels dicht, horeca dicht, clubs dicht. Toch introduceerden we met KETEL 1 een nieuwe mixdrank.
-
Designpanel beoordeelt Meervaart case
Het designpanel MarketingTribune beoordeelde deze week ons werk voor Meervaart Amsterdam.
-
Finishing Ritsons Mini MBA in Brand Management
De uitkomst van een mooi en intensief re-brandingstraject.
-
Re-brand the Mondriaan Fund
Mondriaan Fund is the financier and driving force behind the visual arts and heritage sector in the Netherlands.
-
Internal Branding project for Luxor
Internal branding. It’s the start of every well-constructed brand positioning plan.
-
Operadagen Rotterdam wordt O.
Na 15 jaar verdwijnt 'Operadagen Rotterdam' en gaat het festival verder onder een nieuwe naam: O.
-
New client: Working for Rivas
Das Buro is de komende maanden verantwoordelijk voor de corona campagnes van de Rivas Zorggroep.
-
Strijbos & van Rijswijk identiteit
We gaan het het werk en de ambities van Strijbos & van Rijswijk kracht bij te zetten door hun werk, composities en projecten op een verhalende manier te tonen.
-
Spontane Buurt Bingo
Samen met onze vrienden van Big Creative organiseerden we een spectaculaire Buurt Bingo in Amsterdam!
-
Winnaar internationale Red Dot Award
Onze poster serie voor het internationale Koorbiënnale festival is bekroond met een Red Dot Award!
-
VTTI – Full of Energy
We werken aan een nieuwe merkstrategie, merkpositionering en merkidentiteit voor VTTI.